top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

סוגי כרטיסים השונים דיסנילנד פריז

עודכן: 1 במאי 2020

שלוש רמות מחיר שונות לפי תאריך ההגעה.

לפני כמה שנים, שינתה הנהלת דיסנילנד פריז את שיטת תמחור הכרטיסים ויצרה מחירים שונים לפי ימים ותאריכים ספיציפיים. שיטה זו נועדה להקל ולהוריד את מחירי הכרטיסים לפארק כך שבימים פחות מבוקשים, המחירים יהיו זולים יותר מהמחיר בימים העמוסים. כך למשל, בעונת החורף מחירי הכרטיסים זולים יותר מתקופת הקיץ, או למשל המחיר לכרטיס באמצע השבוע (שני עד שישי) הוא באופן כללי זול יותר מכרטיס בסוף השבוע (שבת וראשון). ישנן שלוש רמות מחיר לכרטיסים והן משתנות בהתאם לתאריך ההגעה ספיציפי לפי אותו יום. שלוש רמות מחיר אלו, מכונות "מיני", "מאג'יק" ו-"סופר מאג'יק". חשוב להדגיש ששלושת סוגי הכרטיסים זהים לחלוטין במה שהם מציעים ובמה שהם כוללים, וההבדל היחיד ביניהם הוא המחיר שמשתנה בהתאם לתאריך ההגעה.

כרטיסים ליום אחד או יותר

פרמטר נוסף שמשפיע על סוג הכרטיס הוא מספר הימים שתרצו לבקר בהם. אמנם רוב המבקרים בוחרים ביום אחד וזהו הכרטיס הפופולרי ביותר, אך אם תרצו לבקר כמה ימים בפארק, ניתן לרכוש כרטיסים ליומיים, שלושה ואפילו ארבעה ימים.

כרטיסים לפארק אחד או לשניים

הפרמטר השלישי שמשפיע על סוג ומחיר הכרטיס ליורודיסני, הוא מספר הפארקים שתבחרו לבקר בהם. פארק אולפני וולט דיסני הוא פארק נפרד העומד בפני עצמו ודורש כרטיס כניסה בנפרד. בעת רכישת הכרטיסים, תוכלו לבחור בכרטיס כניסה לפארק אחד בלבד ("דיסנילנד פריז" או "פארק אולפני וולט דיסני"). או בכרטיס משולב המאפשר להיכנס לשני הפארקים בכרטיס אחד. הכרטיס המשולב, הוא מן הסתם היקר יותר מבין השניים. כרטיס אונליין או כרטיס בקופות הכרטיסים - למי יש כח לעמוד בתור ולשלם יותר? עוד פרמטר שמשפיע על מחיר הכרטיס לדיסנילנד פריז הוא אופן הרכישה. את הכרטיסים לפארק ניתן לרכוש בקופות הכרטיסים במקום או באמצעות הזמנה מראש באינטרנט. בניגוד לבתי הקולנוע בישראל, במקרה של יורודיסני, הרכישה באינטרנט היא הזולה ביותר ומציעה מבצעים ומחירים זולים בהרבה מהמחירים בקופות הכרטיסים הפיזיות. בנוסף, התורים בקופות הכרטיסים של הפארק, ארוכים כאורך הגלות ואפשר לבזבז עליהם למעלה משעה רק בהמתנה. כך שאין למעשה כל סיבה או יתרון ברכישת כרטיסים בקופות הפיזיות של הפארק והדרך המומלצת וגם הפופולרית ביותר כיום, היא לבצע את ההזמנה מבעוד מועד באמצעות הרשת.

ובמלים אחרות אצלנו !!!

כרטיס Priority Card


ילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים זכאים לעלות למתקנים מבלי להמתין בתור הרגיל.


מה צריך להביא על מנת לזכות בפטור מהתורים בדיסנילנד פריז?

על מנת להנות מזכות זו יש להגיע לפארק עם כרטיס הנכה אותו קיבל בעל הנכות מביטוח לאומי (לוודא שמדובר בכרטיס עדכני שמצוין עליו באנגלית disability card) ודרכון של בעל הכרטיס. לחלק מהילדים ישנם אבחונים המקנים להם כרטיס נכה המופק על ידי הביטוח הלאומי. כרטיס זה מהווה עזרה רבה בהתמודדות המשפחה והילד. בכרטיסי הנכה החדשים, ישנו רישום גם באנגלית וגם ועברית. יש לוודא כי הכרטיס בתוקף, ורשום בשתי השפות. במידה ולא, ניתן לפנות לביטוח לאומי לצורך קבלת כרטיס חדש. ניתן לפנות גם לארגון הגג של הנכים לצורך הנפקת תעודת נכה בינלאומית.

כתובת הארגון  – אבן גבירול 30,  תל אביב. טלפונים: 03-5238799, 03-5273757

פקס: 03-52404265 מייל  irgun_gag@netvision.net.il


לאן צריך לגשת על מנת לקבל את הפטור?

בדיסנילנד פריז ישנם שני פארקים. יש לגשת ל"סיטי הול" בכניסה של אחד הפארקים, לא משנה איזה מהם. יש להראות את הכרטיס מביטוח לאומי ואת הדרכון ומקבלים כרטיס בו כתוב שם הילד, סוג

המגבלה שלו (עיוור, חרש, אוטיסט וכו') ומספר האנשים אשר יכולים להתלוות אליו. ניתן עד 4 מלווים.

איך זה עובד בפועל?

בכל מתקן יש כמה סוגים של תור. התור הרגיל והעמוס, תור לבודדים שמוכנים לעלות לבד ולא כקבוצה ותור לבעלי צרכים מיוחדים / נכים. יש להקפיד לעמוד בתור הנכון ואחד מעובדי הפארק ייגש אליכם, יבדוק את הכרטיס שקבלתם וישבץ אתכם בתור. בדרך כלל זמני ההמתנה עומדים על 5 עד 10 דקות. במידה והמתקן עמוס במיוחד תוכלו לקבל פתק בו תצוין השעה בה עליכם לחזור. יש להגיע בדיוק בזמן (מומלץ אפילו שתי דקות קודם), ובשעה היעודה תיכנסו.


חשוב: אם אתם חושבים שלא תחזרו בשעה שנכתבה לכם, אל תיקחו את הפתק. יש מספר מוגבל של הקצאות לכל מתקן וחבל שתהרסו לאחרים שיבואו אחריכם.


הפטור מהתור לא תקף לעמדות האוכל. אם ידוע לכם שהילד חייב לאכול באותו הרגע שהוא רעב ולא מסוגל להתאפק, יש להביא מראש אוכל. בשעות העומס זמן ההמתנה ארוך.



1,075 צפיות0 תגובות
bottom of page