top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

האם נגמר עידן שירות עקיפת התורים (FastPass) בדיסנילנד פריז?!

דיסנילנד פריז אישרו את השמועות ופורשים משירות FastPass בחינם ומציגים "Disney premier access" בתשלום.

דיסנילנד פריז "עוזרת" לאורחים למקסם את החוויה ולמזער את ההמתנה עם שלל שיפורים דיגיטליים באפליקציית דיסנילנד פריז, ביניהם מתחם אוכל חדש, ופיצ'רים דיגיטליים חדשים במלונות.




הפיצ'ר הראשון באפליקציה מכוון למלונות, כאשר אתם יכולים לעשות צ'ק אין בעת ההגעה והאפליקציה תתריע לכם בזמן שהחדר יהיה מוכן. זה אמור לחסוך זמן המתנה יקר. אז למה לבזבז זמן אם אפשר לבזבז כסף? מישהו כאן חשב בגדול. פיצ'ר נוסף שמתייחס למלון Hotel New York – The Art of Marvel, בו תוכלו להזמין תור למפגש עם גיבורי העל. Super Hero Station Mobile Booking.

פיצ'ר אחר הוא בתחום האוכל "Food Hub" מאפשר לכם לחפש ולזמין אוכל באחת ממסעדות הפארקים, הרבה זמן לפני ההגעה שלכם.



כרטיס ההמתנה החינמי שהושק באפליקציית דיסנילנד פריז באוקטובר האחרון חזר גם הוא. Standby Pass מאפשר לאורחים להעביר חלק מזמן ההמתנה לאטרקציות נבחרות מחוץ לתורים הארוכי, אם כי הפיצ'ר אינו מספק גישה מיידית לאטרקציה. ניתן לבחור בשירות זה בזמנים מסויימים ביום, בכפוף לזמינות ותלוי בצרכים היומיומיים בפארקים. כשהוא מופעל, האורחים יכולים להשתמש באפליקציית דיסנילנד פריז כדי להזמין תור, להמשיך לטייל בפארק ולחזור לעמוד בתור באותה עת שזומן.


בנוסף, האורחים יכולים לבחור לרכוש את "דיסני פרמייר" גישה באפליקציית דיסנילנד פריז כשהיא תושק בקיץ הקרוב. שירות דיגיטלי אופציונלי זה מאפשר לאורחים ליהנות מיכולת לדלג על קו התורים הרגיל לכמה מהאטרקציות האהובות עלינו מכל מקום בתוך הפארקים. אתם יכולים להשתמש באפליקציה להזמנת תור שהוקצה לאטרקציות נבחרות, מחירי ההשקה 8 - 15 € לאדם למתקן, תלוי באטרקציה וביום השימוש. אורחים ללא טלפון חכם יכולים גם לרכוש את Disney Premier Access במקומות נבחרים בפארקים לאורחים יש אפשרות לגמישות רבה יותר בתכנון היום שלהם והם יוכלו להשקיע זמן רב עוד יותר בהנאה מאטרקציות, מופעים וכל כך הרבה יותר.




אטרקציות ברשימה:

· Big Thunder Mountain

· Hyperspace Mountain

· Peter Pan’s Flight

· Buzz Lightyear Laser Blast

· Star Tours

· Autopia

· Twilight Zone Tower of Terror

· Ratatouille: L’Aventure Totalement Toquée de Rémy


תוספת ה- Standby Pass ו- Disney Premier Access יספקו שירותים חלופיים עבור האורחים ואת שירות ה- FASTPASS הקודם מבוטל.





283 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page