top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

יש תאריך לפתיחה המחודשת של דיסנילנד פריז

תקופה מרגשת עבור דיסנילנד פריז. הידיעה על הפתיחה המחודשת היא משהו שרבים חיכו לו. אם תכננתם ביקור בדיסנילנד פריז בקרוב, הוא עשוי להיות מעט שונה, אך עם זאת עדיין יהיו המון קסמים!


דיסנילנד פריז הודיעה על פתיחה מחודשת החל מה- 15 ביולי 2020, החל משני פארקי השעשועים, המלון של דיסני, מועדון הניופורט ביי, וכפר דיסני. דיסנילנד פריז תציג אמצעי בריאות ובטיחות משופרים המיושמים הן עבור חברי צוות והן עבור האורחים. קיבולת פארק השעשועים תוגבל באופן משמעותי בכדי לעמוד בדרישות הממשלתיות. דיסנילנד פריז תנהל את הנוכחות באמצעות מערכת הזמנות מקוונות חדשה החל מתחילת יולי ובכפוף לזמינות.


קישור לאתר הרישמי https://bit.ly/3hOQnBt


יש להירשם מראש כדי להבטיח כניסה לפארקים. זאת על מנת לשמור על ריחוק פיזי תוך הבטחה שתוכלו ליהנות לחלוטין מהקסם של דיסנילנד פריז. מספר מוגבל של כרטיסים יהיה זמין בכל יום במהלך הפתיחה הראשונית.

מיולי והלאה, אם ברשותכם כרטיס ללא תאריך (כרטיסי מיני, מג'יק, סופר מגי'ק) או כרטיס שנתי, אנו ממליצים בחום להירשם על מנת להבטיח את הכניסה שלכם לפארקים לפי תאריך רצוי. לבחירתכם (בכפוף לזמינות). אם אתה רוכש כרטיס או כרטיס שנתי מעכשיו, ההרשמה תהיה חובה (ראה תנאים והגבלות באתר הרישמי).

אם אתם שוהים באחד ממלונות דיסני כחלק מחבילת כרטיס + מלונות, או באמצעות חבילת מלונות פרטנר שנרכשה מדיסנילנד פריז, או אם יש לכם כרטיס לתאריך ספציפי, אינכם צריכים להירשם. הכניסה שלכם לפארק תהיה מובטחת.

כל האורחים מגיל 11 ומעלה יידרשו ללבוש כיסוי פנים במשך כל השהיה בפארקים. התרחקות חברתית תידרש מהאורחים בחללים ציבוריים (בצרפת המרחק הנדרש הוא מטר אחד), המרחקים הללו יסומנו באמצעות שלטים רב לשוניים המונחים על הרצפה באזורי מפתח. חנויות ומסעדות יפעילו מערכת חד כיוונית. יש להזמין מראש תור לחוויות מסוימות, כולל למסעדות.


שימו לב, בשלב הראשון לא יתקיימו מופעים.


מוזמנים להצטרף אלינו לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של המטיילים בפריז ולהישאר מעודכנים.

הצטרפות לקובצת הפייסבוק: https://bit.ly/3btCEvW

הצטרפות לקבוצת הוואטסאפ: https://bit.ly/2UFktMO


164 צפיות0 תגובות
bottom of page