FAQ
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
- 06
- 07
Post to Coast עובדים עם מגוון רחב של ספקי תיירות. טיסות, מלונות, אטרקציות, הסעות וכו'. מומלץ להיכנס לדף "מדיניות ביטולים" בתחתית האתר ולהתעדכן לפני כל רכישה. במידה ואתם מעוניינים לרכוש מלון, טיסה או כל דבר אחר עם אפשרויות ביטול יש לעדכן את הנציג שעוזר לכם לפני הרכישה. במידה והרכישה התבצעה באמצעות קישור לספק חיצוני. תנאי הרכישה חלים על הלקוח למול הספק! ואתם חייבים לקרוא את מדיניות הביטולים באתר שלו. למידע נוסף או בקשת עזרה ברכישה עם תנאי ביטול אנו נעמוד לצידכם בכל עת.
- 08
- 09
אין אפשרות לשלוח התראות נקודתיות על מבצעים. אנו משתדלים תמיד לעדכן את האתר עם האפשרויות הכי חמות. אנו חושבים שכל הכיף הוא לראות את כל המוצרים ולהחליט ברגע ההזמנה, אולי עוד תפתיעו את עצמכם ותחליטו לשנות או להוסיף פעילות שלא חשבתם עליה. בנוסף אנו ממליצים להיכנס לקבוצות הוואטאפ והפייסבוק שלנו, שם אנו מעדכנים בזמן אמת.
- 10
- 11
- 12


