top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

מתכננים לטוס לפריז בקיץ? איך צרפת מתכננת מחדש את בואם של התיירים?

האיחוד האירופי צפוי להודיע בקרוב על הרחבת רשימת מדינות ירוקות, כך שתכלול מדינות בהן שיעור המקרים נמוך מ- 75 מקרים ל -100,000 איש. האיחוד האירופי גם ביקש ממדינות החברות שלו לאפשר כניסה למטיילים מחוסנים, אך כל מדינה תחליט אם להשתמש במגבלות נוספות. למשל, דרישה בבבדיקת Covid-19 נוספת או בידוד.


האם הכל יהיה פתוח?

מוזיאונים ובתי קולנוע נפתחו (אך לא בתפוסה מלאה) ב -19 במאי, לובר, מוזיאון ד'אורסי ועוד אחרים כמו מון סן מישל בנורמנדי פתוחים כעת.

מסעדות, ברים ובתי קפה רשאים להגיש בשולחנות חיצוניים אך סגר עדיין קיים עד השעה 21:00 ברחבי צרפת.

החל מה- 9 ביוני, היום בו פריז תתחיל לאפשר מבקרים חיצוניים (ישראלים כבר רשאים מזמן), מסעדות וברים יכולים להגיש על שולחנות בפנים עם לא יותר מ-6 אנשים בשולחן אחד. הסגר יאחר לשעה 23:00.


לאתרים מרכזיים ייקח זמן רב יותר. דיסנילנד פריז, כפי שדווחנו כבר, תיפתח ב -17 ביוני אך רק עם כרטיסים שהוזמנו מראש (בשלב הראשון לא תהיה אפשרות לרכוד כרטיסים במקום) וכולם יהיו מעל גיל 6 במסכות. מגדל אייפל ייפתח ב -16 ביולי, מספר המבקרים יוגבל ל -10,000 בכל יום (מחצית מהקיבולת המקורית) והמעליות גם כן יפעלו בקיבולת של 50%. והמולן רוז 'ב -10 בספטמבר.


אם שיעורי ההדבקות ימשיכו לרדת ושיעורי החיסונים ימשיכו לעלות (צרפת מכוונת ל -30 מיליון חיסונים עד ה -15 ביוני) כל ההגבלות יופסקו עד 30 ביוני והסגר יסתיים.

עם זאת, מבקרים במהלך הקיץ עדיין צריכים לצפות למסכות במקומות ציבוריים מקורים (לובי של בתי מלון, בתי קולנוע, מוזיאונים וכו ') ובאזורים עמוסי אדם ברחובות פריז (קנסות יכולים להינתן על ידי המשטרה בסכום של עד € 135).


צרפת תספק בדיקות קורונה בחינם לתיירים. בדיקות ה- PCR לקורונה יהיו חינמיים לכל התיירים במהלך הקיץ, כפי שהודיע קלמנט ביון, שר לענייני אירופה בצרפת. כפי שפורסם גם ב"ניו יורק טיימס ", מדובר במהלך נבון לבואם של התיירים המהווים 8% מהתוצר הצרפתי ומסייעים בהעסקת שני מיליון עובדים.



100 צפיות0 תגובות
bottom of page