top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

מה אוכלים בדיסנילנד פריז?

עודכן: 1 במאי 2020

פארק דיסני Disneyland Park


וואלט Walt's - An American Restaurant

לאכול בין רקע נצחי לרגעים הטובים ביותר של וולט בחדרים שמיועדים לשקף את ששת העולמות של פארק דיסנילנד. כנסו ללובי הגדול ופנו לעבר הקומה הראשונה. כשאתם עולים במדרגות, תמונות ממוסגרות של עבודתו של וולט יביאו אתכם למסע מהיצירה ועד לשחרורם של שלגיה ושבעת הגמדים. לאחר שתושבו, תוכלו להתחבר לארוחות אמריקאיות טעימות ולהתפעל מהנוחות של החדר שבחרתם.


סילבר סופר סטייק האוס Silver Spur Steakhouse

תפסו את מקומכם בקרב אנשי ה- Thunder Mesa במקום האלגנטי האדיר הזה, בו סטייקים עסיסיים נצרבים על ידי שפים מומחים לנגד עינכם.



קפטן ג'ק Captain Jack's - Restaurant des Pirates

תצללו לתוך מסיבה של פיראטים. מאכלים אקזוטיים בחגיגה על שפת לגונה מוארת לפידים. המלצרים לבושים לבוש פיראטי ובכל מקום ניתן למצוא כרזות של מבוקשים "WANTED" שיכניסו אתכם לאווירה מייד.



המסעדה של סינדרלה Auberge de Cendrillon

מטבח צרפתי משובח, הכל מוגש בסביבה קסומה של אגדות. מתאים לנסיכים ונסיכות קטנים.

שירות שולחנות ייעודי שיביא לכם מבחר מדהים של פינוקים היישר מהמטבח של סינדרלה, כולל מאפים צרפתיים משובחים, דגני בוקר, וופלים, נקניקיות, מיצי פירות, תה וקפה. יש גם תפריט לילדים וגם למבוגרים, בעוד שילדים מתחת לגיל 3 אוכלים בחינם!

ישנן שתי זמני ישיבה: 8.15 בבוקר, נגיש רק לאורחים עם Extra Magic Time, או 9.45 בבוקר.

אנא וודאו שאתם מזמינים מקום מוקדם ככל האפשר כדי למנוע אכזבה.


פארק וואלט דיסני Walt Disney Studios Park

רמי Bistrot Chez Rémy

התכווצו לגודל של Rémy. המטבח הצרפתי בביסטרו פריזאי הזה היישר מעולם הקלאסיקה של דיסני פיקסאר.

הרימו פקק שמפניה ענק והתיישבו במכסה של צנצנת הריבה. כאן תמצאו מטריות קוקטייל גדולות, ספרי בישול וסכו"ם ענק שמעניקים מבט מעין של חולדה. כל זאת בזמן שאתם נמצאים במושבה הקטנה שלכם ומתפנקים בתפריט המיוחד של רמי: סלט עונתי, נתך בקר, רטטוי ומבחר גדול של קינוחים.


קפה Café des Cascadeurs



דיסני ויליג' Disney Village

אנט דיינר Annette's Diner

מסעדה אמריקאית, שבה אתם עצמכם בדלפק, תחוו את תור הזהב של הרוק אנד רול.

תיהנו מאווירת "ימים מאושרים" של שנות החמישים, הכוללת המבורגרים ענקיים, נקניקיות, מילקשייק וארוחות בוקר אמריקאיות אמיתיות המוגשות על ידי צוות על גלגיליות!

המבקרים נסחפים חזרה לתקופת הביבופ, הרוק אנד רול, הטוויסט, גרבי בובי ונעליים דו גוניות.


בפלו ביל Buffalo Bill's Wild West Show

לדהור לעבר לב המערב העתיק למופע הארוחות הגדול ביותר של דיסני באירופה.

הצטרפנו לחוויה עם ארוחת ערב מערבית הכוללת לחם תירס, צ'ילי צ'טלמן, מחבת טקסני, תפוחי אדמה בסגנון ישן וקינוח תפוחים חם עם גלידת וניל, בירה, קוקה קולה ותה או קפה. איך זה נשמע?

לרכישת כרטיסים למופע של בפלו ביל


קפה מיקי Café Mickey

פנקו את עצמכם במומחיותיו של השף מיקי וחבריו ותיהנו קצת במסעדה זו בהשראה איטלקית המשקיפה על אגם דיסני. בשעות הצהריים, עשו את דרככם לבית הקפה המקסים הזה ותיהנו מטעמים מעודנים מאיטליה עם מבחר פיצות, פסטות ותענוגות קולינריים.


המלך לודוויג King Ludwig's Castle

התיישבו באולם הבווארי המבריק הזה ותאכלו כמו מלכים. צאו לטיול בתקופה רומנטית יותר, בה נבנו טירות מפוארות בהוקרה למיתולוגיה מוזיקלית מימי הביניים. בהשראת המלך לודוויג השני מבוואריה, אולם אירועים מלכותי מעץ זה הוא התפאורה המושלמת. פה מגישים המבורגרים, נקניקיות וקינוחי שוקולד טעימים היישר מגרמניה. למבוגרים יש אפילו מבשלת קוניג לודוויג.



פלנט הוליווד Planet Hollywood

צעדו בתוך כוכב הלכת הכחול האיקוני תעיינו בתפריט אמריקאי בין מזכרות הסרט היישר מטינסל טאון.

היכנסו לעולם ניאון בו קסם הקולנוע מתעורר לחיים ומוזיקת ​​פופ פועמת היא פס הקול. גלו רמה אחרת של מזכרות מסרטים ותכניות טלוויזיה פופולריות והכוכבים שעשו אותם. תוכלו לראות תלבושות אותנטיות, חייזרים קינג קונג וכמובן, דמויות של דיסני.


ריין פורסט Rainforest Cafe

צאו למשלחת בעומק האמזונס בחוויית אוכל שבטוח תשלח אתכם ליער הפרוע.

אווירה דרום-מערבית עם טוויסט טרופי מחכה לכם בתוך הג'ונגל הצפוף הזה המלא בחיות. מסע לעומק האמזונס, שם תסעדו בחברת בעלי חיים מונפשים וקולות רעמים וסופות גשם פתאומיות. ציפורים שרות, פילים, גורילות. כל זה בתוך ג'ונגל מעוצב ושופע של צמחייה טרופית, מפלים ושמיים נוצצים מכוכבים. תרגישו רחוק ועם זאת בבית בבת אחת עם מנות חדשות מענגות בסגנון אמריקאי שכל המשפחה תאהב. תוכלו להתנדנד ליד חנות קפה יער הגשם של דיסנילנד.



סטייק האוס The Steakhouse

בחזרה לשיקגו של שנות החמישים במסע אחר הסטייק המושלם.

במסעדת הג'אז במרכז העיר שיקגו, צריך תיאבון בריא . כאן ניתן למצוא בשר בגריל בסגנון אמריקאי והרבה.


מלונות דיסני Disney Hotels

קליפורניה גריל California Grill

תוכלו להתענג על הנוף תחנת הרחוב הראשי ופארק דיסנילנד.



מסעדת מנהטן Manhattan Restaurant

המנות המוגשות תחת נברשת עצומה שמכניבה לאווירה היוקרתית. מנות מעולות מבושלות מהתוצרת הטריה ביותר יכבשו את החיך של כל אחד.



יאכטה קלב Yacht Club

במקום המפגש האהוב על כל מלחים חובבים תוכלו לטעום מנות מתוחכמות בהשראת ניו אינגלנד עם השפעות ים תיכוניות




גולף דיסני Golf Disneyland

קלב האוס גריל Club House Grill

המקום המושלם להירגע בו ולתפוס נוף מדהים. לנשנש אחרי סיבוב מהיר של גולף, ואילו בלילה המסעדה מגישה כמה מנות טעימות המשקיפות על מסלול מואר להפליא באורות.



מסעדות אלו הן פופולרית מאוד ולכן ההזמנות מראש מומלצות. ניתן לבצע הזמנה עד 6 חודשים לפני תאריך ההגעה.

פשוט התקשרו לשירות הזמנות בטלפון:

+33 1 60 30 40 50



ארוחות כשרות בדיסנילנד פריז!


רוב המסעדות בדיסנילנד פריז המספקות שירות מלא ומאפשרות לבצע הזמנות יוכלו לספק שירותי אוכל כשר כאשר הזמנה מיוחדת בוצעה לפחות 48 שעות מראש על ידי הלקוח.  להזמנת ארוחה כשרה חייגו 33-1-60-30-40-40+

מידע ותנאים אודות הארוחות הכשרות: • הכשרות ניתנת ע"י Paris Beth Din. • יש צורך במסירת מספר כרטיס אשראי לביטחון. • דמי ביטול יילקחו בעבור הזמנת אוכל כשר באם ההזמנה תבוטל בפחות מ-24 שעות ממועד תחילת השירות או במידה והמזמין לא מימש את השירות ללא הודעה של 24 שעות מראש. • בחירות ארוחה והמחירים ישתנו בהתאם למיקום. • המידע הנ"ל הוא כללי ומשתנה מדי פעם.

1,419 צפיותתגובה 1
bottom of page