top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

צרפת רושמת עלייה 'אקספוננציאלית' במקרי ההדבקה של הקורונה

על פי משרד הבריאות במדינה, צרפת ספגה עלייה חדה במקרי קוביד -19 עם 7,379 זיהומים חדשים תוך 24 שעות. מספר המקרים החדשים הולך וגדל לאורך כל אוגוסט, אך קפץ ב-6,111 מבחנים חיוביים ביום חמישי ו-5,429 ביום רביעי.


הנתון של יום שישי, האחרון שפורסם על ידי Santé Publique France, הוא המספר הגבוה ביותר של מקרים חדשים במשך 24 שעות מאז 31 במרץ בשיא המגיפה.



נתונים היסטוריים מאתר הקורונה הרישמי של הממשלה מצביעים על כך שהוא השני בגובהו מאז רשויות הבריאות החלו לדווח על הנתונים ב -2 במרץ. מספר החולים החדשים שאושפזו בבית החולים, 241 תוך 24 שעות, נותר יציב יחסית וכך גם מספר האשפוזים לטיפול נמרץ, שעלה ב -34. מספר מקרי המוות המיוחסים לקורונה עלה ב-20 לסך הכל 30,596 מאז תחילת המגיפה.


העלייה מגיעה בסוף חופשות הקיץ הארוכות ורגע לפני לה רנטרה, החזרה לעבודה וללימודים ברחבי צרפת בשבוע הבא. כל התלמידים צפויים לחזור לבית הספר ביום שלישי או רביעי, כשהם חובשים מסיכות אם הם מעל גיל 11. על כל צוות בית הספר והמכללה ללבוש מסכות. כעת חובה ללבוש מסכות מחוץ לשטחים ציבוריים בפריז ושלוש פרברי עיר וכן במרסיי ושטרסבורג. מול התייקרויות במקרים במזרח צרפת, הרשויות בבס-רין חייבו את חובה ללבוש מסכות בחוץ בכל העיירות בהן יש יותר מ- 10,000 תושבים.


6 צפיות0 תגובות
bottom of page