top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

צעדים חדשים בצרפת נגד נגיף הקורונה

ראש ממשלת צרפת הודיע ​​ביום שישי האחרון בצהריים על צעדים חדשים נגד נגיף הקורונה.

בתדרוך עיתונאים בשדה התעופה שארל-דה-גול מחוץ לפריז, הכריז ז'אן קסטקס על הכללים החדשים לנוסעים המגיעים לצרפת. הצעדים כוללים עלייה בבדיקות יומיות מ -2,000 ל -6,000 בשארל-דה-גול ול2,000 ליום בשדה התעופה אורלי, בנוסף לכך שאנשי מקצוע נוספים בתחום הבריאות יגויסו לביצוע הבדיקות.


קסטקס הודיע ​​גם על הגדלת דרישות הסינון על נוסעים המגיעים מרשימה של 16 מדינות בסיכון גבוה: ארה"ב, ברזיל, איחוד האמירויות, בחריין, פנמה, דרום אפריקה, כווית, קטאר, ישראל, פרו, סרביה, אלג'יריה, מדגסקר, עומאן , טורקיה, הודו וגם את מרוקו כנראה נוסיף בהמשך. כל הנוסעים ממדינות אלה חייבים להציג מסמך שאומר שעשו בדיקה המאשרת כי הם שליליים. בהיעדר מסמך כזה הם יעברו בדיקה במקום. אם יימצא שהם נגועים, הם יידרשו להישאר בהסגר במשך 14 יום. "אנו יודעים שקשה לאכוף את התהליך הזה ולא בכל מדינה יינתן מסמך רפואי המציג שאכן האדם הוא שלילי. כתוצאה מכך החלטנו להכליל את הבדיקות עם הנחיתה", אמר.

צרפת שומרת על גבול סגור עם 16 מדינות אלה, עם חריגים שנעשו אך ורק עבור אזרחים צרפתים. קסטקס הגיע להשתתף בישיבת מועצת הביטחון ביום שישי בבוקר בארמון האליזה עם הנשיא עמנואל מקרון ושרים מרכזיים כדי לדון בצעדים אלה, כמו גם בצעדים אחרים הדרושים למצב התחלואה.


יותר מ -1,000 מקרים חדשים נרשמו בפריסה ארצית עד סוף יום חמישי בצרפת, כך על פי מנכ"ל הבריאות ג'רום סלומון. כדי לסייע בהתנגדות התפשטות הזיהום, הציג שר הבריאות אוליבייה ורן לבישת מסיכת חובה באזורים סגורים בציבור החל מיום שני.

קסטקס הזהיר גם מפני נסיעה לקטלוניה בצפון מזרח ספרד - יעד פופולרי בקיץ עבור תיירים צרפתים. הרשויות בבירת קטלוניה, ברצלונה, הפצירו בארבעת מיליון תושביה להישאר בבית לאחר החמרה במצבים מקרים של נגיף קורונה ושיעור הזיהומים. נכון לעכשיו ישנם 67,217 מקרי זיהום ו -5,678 הרוגים נרשמים בקטלוניה בלבד. "אנו ממליצים בחום לצרפתים להימנע מלהגיע לשם, כל עוד המצב הבריאותי לא ישתפר", אמר קסטקס והוסיף כי גורמים רשמיים היו בדיונים עם עמיתיהם הספרדים כדי להגביל את המבקרים המגיעים גם לצרפת.



מוזמנים להצטרף אלינו לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק ולהישאר מעודכנים.


הצטרפות לקובצת הפייסבוק: https://bit.ly/3btCEvW

הצטרפות לקבוצת הוואטסאפ: https://bit.ly/2UFktMO



222 צפיות0 תגובות
bottom of page