top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

האם פריז נמצאת תחת גל שני של קרונה? החל מהיום חובה לעטות מסכות באזורים ציבוריים עמוסים.

עודכן: 12 באוג׳ 2020

ההוראה חלה על כל מי שמלאו לו 11 שנים. קנס של 135 יורו (159 דולר) אם יתפס אדם ללא מסכה במקום שנדרש.

מפת המסכות המורכבת זמינה באתר הרישמי של העיר.


נציגי בריאות מחוז פריז הראו כי הנגיף החל להתפשט באופן נרחב יותר מאמצע יולי. יש לעטות מסכות לאורך גדות נהר הסן ולאורך תעלת סנט מרטין, כמו גם בשווקים בשטחים הפתוחים ובמקומות אחרים בהם יש קושי להתרחק חברתית. צו זה יישאר על כנו במשך חודש, נמסר מהמחוז. 


שיעור הבדיקות החיוביות באזור פריז עומד כיום על 2.4% לעומת הממוצע הארצי של 1.6%, כך נאמר.  האזורים שבהם יש ללבוש מסכות יפורטו בנפרד, ויוערכו על בסיס קבוע, כך נמסר מהמחוז. הם יכללו כמה אזורים מאוכלסים בצפיפות בפרברי הבירה. 


תנאי הסגר הקשים האטו את שיעורי התחלואה, אך במדינות רבות באירופה נרשמים כעת נתונים חדשים שמראים על עלייה מסוימת לאחר שהקלות במגבלות כדי לנסות למזער את הנזק הכלכלי ולהקל על התסכול הציבורי.


צרפת מחייבת לעטות מסכת פנים בחללים ציבוריים סגורים כמו חנויות ובנקים מאז 21 ביולי, ופריז מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של ערים שמחייבות אנשים לעטות מסכות באזורים סואנים בחוץ כולל טולוז, ליל וביארץ. 

מספר האנשים בצרפת שנדבקו בנגיף קורונה עלה ביום שישי ב -2,288 שיא חדש לאחר סיום הסגר.


בעקבות חובת חבישת מסכות באזורים צפופים ברחבי פריז כחלק ממאמץ לעצור את העלייה החדה בקצב התחלואה, נראו ברחובות המון תיירים מבולבלים בנוגע לאופן אכיפת החוק. רשימה מפורטת של יותר ממאה אזורים שכוללים את מחוז מונמרטר הפופולרי, עם רחובותיו הצרים, וגדות נהר הסיין, אך אינה כוללת יעדים תיירותיים מפורסמים אחרים כמו מגדל אייפל, שאנז אליזה ואזור הקניות הענק, לה האל.



הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק של מטיילים בפריז. אנחנו דואגים לעלות שם עדכונים הכי חמים על פריז, מצב הקורונה והפתיחה המחודשת של אתרים מרכזיים וגם של דיסנילנד פריז, מבצעים והנחות על אטרקציות, מלונות וטיסות, הסעות, סיורים מודרכים וצילומים. גם אתם תמיד יכולים לשתף ולשאול... https://www.facebook.com/groups/543297392967664/?ref=share


איתי

פלאפון ☎050-7728721 ☎


לשליחת הודעת וואטסאפ 👈🏻 http://bit.ly/2VNFVBG

67 צפיות0 תגובות
bottom of page