top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

כל שאלות הקורונה לגבי טיסות


לפני שאתם כותבים שאלה, קראו בבקשה את השאלות והתשובות שקיבצנו כאן, סיכוי טוב שתקבלו תשובה במקום. לא קיבלתם? השאירו כאן בתגובות

הטיסה שלי בוטלה, האם אני זכאי להחזר?

כן, יש לפנות לגורם דרכו כרטסת את הטיסה לקבלת ההחזר (חברת התעופה \ סוכנות הנסיעות)

חברת התעופה הזיזה לי את הטיסה על דעת עצמה, מה עושים? במדיה והטיסה החדשה לא מתאימה לכם, פנו לחברת התעופה ובקשו לשנות\לבטל את הטיסה. בחברת התעופה וויזאייר למשל ניתן לעשות זאת בקלות דרך הדפדפן ללא המתנה לנציג.


יש לי טיסה עתידית שטרם בוטלה האם אני יכול לשנות אותה\לקבל החזר?

מוקדם מידי לקבוע מה יהיה בחודשים הבאים ולכן לחלק מחברות התעופה יש מדיניות מתירנית\גמישה בנושא. שווה לבדוק עם חברת התעופה\סוכני הנסיעות מה ניתן לעשות.


אני עובד מערכת הבריאות \ צה"ל ואני נאלץ לבטל טיסה, האם אפשר לקבל החזר?

לצערינו חברות התעופה והסוכנויות אינם מחויבים לנהוג אחרת כלפיכם, אנו ממליצים לפנות לחברות ולסוכנויות ולבקש התחשבות, במידה ולא מתחשבים המתינו לתאריך קרוב יותר לטיסה יתכן שהיא תבוטל ותקבלו החזר.


האם חברת תעופה X ביטלה טיסות?

כדי לבדוק האם הטיסה שלכם יוצאת כמתוכנן מומלץ להכנס לניהול ההזמנה שלכם באתר חברת התעופה, בנושא ניתן להכנס לאתרי חברות התעופה ולהתעדכן בהודעות שלהם בנושא. מקור נוסף לטיסות לימים הקרובים הוא לוח ההמראות באתר רשות שדות התעופה


המלון שהזמנתי לא מסכים לבטל, האם על חברת התעופה לפצות אותי?

זה נושא משפטי שכנראה ידונו בו בבתי המשפט בהמשך. בינתיים המשיכו לנסות ליצור קשר עם המלון ולבקש התחשבות במצב.

הסוכנות\חברת התעופה דרכה הזמנתי לא זמינה\עונה - מה עושים?

חשוב לגלות סבלנות והבנה כלפי הסוכנויות וחברות התעופה, הם מופצצים בכמויות מטורפות של פניות ורובם לא מצליחים לעמוד בקצב (ובצדק..) פשוט צריך להיות סבלנים כאן ולהמתין על הקו, אם הטיסה שלכם לא יוצאת בימים הקרובים נסו לפנות עוד כמה ימים בתקווה שהעומס יירד.


האם כדאי לי לקנות טיסה עתידית?

אנחנו לא מאמינים שהסגר הזה ימשך עוד הרבה זמן אך מאחר ואנחנו עדיין לא יכולים לחזות בביטחה את העתיד נמליץ לרכוש מוצרים שהם בעלי ביטול או דרך חברות שמאפשרות ביטול בחינם או בעזרת פוליסה ביטוחית של ביטוח ביטול מכל סיבה. המצב יצר הזדמנויות מעולות שאנו מדווחים עליהם, חבל לא לנצל כרגע את המחיר הנמוך ללא התחייבות מצידינו באמת לטוס.


ביטלתי\קיצרתי נסיעה האם אני זכאי להחזר הביטוח נסיעות שרכשתי?

כן. אם הנסיעה בוטלה הזכאות היא להחזר מלא, אם הנסיעה קוצרה תוכלו לקבל בחזרה את החלק היחסי על הימים שלא נוצלו.

אנחנו נמשיך ונעדכן כאן שאלות ותשובות נוספות שחוזרות על עצמן, ומבקשים מכם לרכז הכל כאן בפוסט הזה על מנת שהקהילה לא תהיה מוצפת במאות שאלות שלא מקבלות מענה מסודר.

מתוך מאמר של "טיסות סודיות"

41 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page