top of page
  • תמונת הסופר/תItay Alon

בבית הקפה הזה חשבו על דרך יצירתית לשמור על ריחוק חברתי Le Choupinet café

בין סגר אחד לשני נפתחות מחדש מסעדות ברחבי העולם עם מגבלות שמקשות על בעליהן להחזיר את החיים לשגרה. במסעדה הזאת בפריז חשבו על דרך מקורית ליצור באז ציבורי ברשתות החברתיות תוך כדי שהם שומרים על הכללים של ריחוק חברתי.


יש כאלו שמציעים הנחות כדי למשוך את קהל הסועדים ויש את אלו שחשבו מחוץ לקופסה ועל רעיונות יצירתיים כמו להניח בובות טד ענקיות לריחוק חברתי.


מנהל בית הקפה, בנימין ארטיס, אמר: "הדובים היו קיימים לפני התפשטות ה-covid-19, אבל הם היו בפנים. מצאנו להם שימוש יצירתי וכשאנחנו רואים שיש יותר מידי אנשים יושבים במרפסת של המסעדה אנחנו מוציאים אותם החוצה על מנת לשמור על הריחוק בין הסועדים. זה מצטלם טוב והלקוחות שלנו אוהבים את זה".


בימים נעימים, כשהשמש מציצה בשמי פריז ובחודשי הקיץ, ישיבה בטרסות של בתי הקפה והמסעדות הן חלק בלתי נפרד מהתרבות הפריזאית. אין ספק שזה אחד הבילויים המועדפים על מקומיים ועל תיירים כאחד. דובי הטד הענקיים הפכו להיות ויראלים ומשכו המונים לביסטרו הזה.


ה- Le Choupinet הוא ביסטרו צרפתי שממוקם עם הפנים לגני לוקסמבורג. בבקרים האורחים יכולים ליהנות מקפה לצד קרואסון רך על הטרסה, ובארוחת הצהריים ממתינים לפריזאים הרעבים סלטי ניסואז קלאסיים וקרוק-מונסייר. לגבי ארוחת הערב, אנו ממליצים על הפילה, לצד פירה הבית, אי אפשר לטעות. בנוסף, תפריט הקינוחים מלא, החל מקרפים ומוס שוקולד ועד טארט מופלא.

האווירה במקום מאוד נינוחה (בנוסף לדובאים שמפוזרים ברחבי המסעדה), צוות המקום שירותי מאוד ואדיב.


לתמונות נוספות בעמוד האינסטגרם של המקום.


לרשימת כל בתי הקפה המומלצים שלנו לחצו כאן

73 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page